Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Γεια σας αγαπητοί μου φίλοι!!Θέλω να σας πω 10 πράγματα που μου αρέσουν!

1) Μου αρέσει πολύ να πίνω τσάι! Αγαπώ τα lipton!

2) Λατρεύω τα βιβλία (όπως ξέρετε xD)

3) Κυρίως διαβάζω φαντασία!

4) Μου αρέσει να βλέπω ξένες σειρές!

5) Μου αρέσει να βλέπω ταινίες!

6) Να τραγουδάω

7) Να μπαίνω στην σελίδα μου στο facebook και στο blog μου και να δημοσιεύω! https://www.facebook.com/Percy-Jackson-The-Olympians-Books-fans-775703805840946/?ref=aymt_homepage_panel 

8) Να αγοράζω νέα βιβλία, να τα τοποθετώ στην βιβλιοθήκη μου και να τα θαυμάζω!

9) Να ακούω μουσική <3 (Κυρίως ξένη pop)

10 )Να βγαίνω βόλτα με τους αγαπημένους μου φίλους!

Αυτά είναι 10 πράγματα σχετικά με εμένα! Πείτε μου τις γνώμες σας στα σχόλια και τι σας αρέσει να κάνετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου