Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Κριτική για την ταινία "The 5th wave - το 5ο κύμα"

THE 5TH WAVE:

Η ταινία «The 5th Wave» είναι περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Rick Yancey.

υπόθεση
Τέσσερα καταστροφικά και φονικά κύματα έχουν αποδεκατίσει πλήρως τον πλανήτη μας. Μέσα σε ένα καθεστώς τρόμου και δυσπιστίας ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι, η Cassie, προσπαθεί απεγνωσμένα να σώσει τον μικρό αδερφό της. Καθώς όλοι περιμένουν
μοιρολατρικά το 5ο και πιο καταστροφικό κύμα, η Cassie συνεργάζεται με έναν συνομήλικό της, που φαντάζει ως η τελευταία της ελπίδα. Μπορεί όμως να τον εμπιστευτεί απόλυτα;






Προσωπική γνώμη:

Η ταινία ήταν αρκετά ωραία και πολύ ενδιαφέρον. Οι περισσότερες κριτικές από αυτούς που είδαν την ταινία δεν είναι και πολύ ευχάριστες καθώς  λένε ότι είναι βαρετή και έχει απαίσιο τέλος.Παρόλα αυτά εμένα μου άρεσε ιδιαίτερα αυτή η ταινία. Είχε δράση, αγωνία και πολλές όμορφες σκηνές. Μου άρεσε ιδιαίτερα ο χαρακτήρας της Cassie  καθώς η Chloe Grace Moretz (If I stay,neighbours 2....) η οποία είναι σχετικά μία νέα σταρ του Χόλιγουντ, υποδύεται πολύ ωραία τον ρόλο της και για αυτόν τον λόγο είναι και μία από τις αγαπημένες μου ηθοποιούς!

Trailer ταινίας :



 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου