Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Favourite booktubers



Γεια σας αγαπητοί μου φίλοι!! Σήμερα θα ήθελα να σας παρουσιάσω τους αγαπημένους μου booktubers. Πολλοί από εσάς πιθανότατα να τους ξέρετε αλλά όχι όλοι. Τα βίντεο που θα βάλω είναι τυχαία. :D





PolandbananasBOOKS




Katytastic




jessethereader





Tashapolis



abookutopia



PeruseProject




emmmabooks



Jbooklover

                                         



readbyzoe

                                       



Και επιτέλους και μία Ελληνίδα:
Chryssa Tsantsarakiღ


                                             

Αυτοί ήταν λοιπόν!! Ελπίζω να σας άρεσαν και ανυπομονώ να δω τους δικούς σας αγαπημένους στα σχόλια!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου