Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Βιβλία που θέλω να διαβάσω/τελειώσω τον Φεβρουάριο του 2017

Γεια σας αγαπητοί μου επισκέπτες! Κάθε μήνα θα κάνω μία τέτοια ανάρτηση όπου θα μοιράζομαι μαζί σας τα βιβλία που θέλω να διαβάσω και φυσικά θα χαιρόμουν να μου γράφατε και εσείς στα σχόλια τα βιβλία σας και τους στόχους. Ο στόχος μου για τον Φεβρουάριο είναι να διαβάσω 6 βιβλία.






1)All the light we cannot see - Όλο το φως που δεν μπορούμε να δούμε



Το συγκεκριμένο βιβλίο μου το αγόρασε για Χριστούγεννα η αγαπημένη μου ξαδέρφη <3
Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και έχει κερδίσει και βραβείο που το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό!
Ελπίζω να το αγαπήσω και να μην με απογοητεύσει. :)




2)Fangirl

Το συγκεκριμένο βιβλίο το έχω ήδη ξεκινήσει. Είναι πολύ ωραίο μέχρι στιγμής. Το διαβάζω για το book club που έχω με τις 2 φίλες μου και ανυπομονώ να το τελειώσω!





 3)City of lost souls - Πόλη των χαμένων ψυχών
Αυτό είναι το δεύτερο βιβλίο που έχω ξεκινήσει τον Ιανουάριο και θέλω να το τελειώσω τον Φεβρουάριο. Είμαι 150 σελίδες πριν το τέλος και μέχρι στιγμής απίθανο! Η Cassandra Clare δεν με έχει απογοητεύσει καθόλου.





4)Jane Eyre - Τζέιν Έιρ
Το έχω ξεκινήσει εδώ και ένα μήνα και εδώ και 2 βδομάδες μου έχουν μείνει 2,5 ώρες από το audiobook (audiobook είναι βιβλία που τα διαβάζει κάποιος και εσύ τα ακούς). Να δω πότε θα αποφασίσω να το τελειώσω :D





5)Clockwork princess - Κουρδιστή πριγκίπισσα
το τελευταίο βιβλίο από την απίθανη και λατρεμένη από όσους έχουν διαβάσει σειρά, δαιμονικές μηχανές. Όλοι τρελαίνονται με αυτό το βιβλίο και λένε πως είναι το πιο καλό βιβλίο της συγγραφέα και από τα καλύτερα βιβλία του είδους του γενικά. Επίσης με έχουν προειδοποιήσει να αγοράσω πολλά πακέτα χαρτομάντιλα :D ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ





6)City of heavenly fire - πόλη της ουράνιας φωτιάς

Τέλος θέλω να διαβάσω αυτό το βιβλίο όπου είναι το έκτο και τελευταίο βιβλίο της σειράς θανάσιμα εργαλεία που προσπαθώ να τελειώσω εδώ και λίγους μήνες. Ανυπομονώ τόσο πολύ να έρθει αυτή η στιγμή... Θα κεράσω κρέπα τον κολλητό μου και θα το γιορτάσουμε :P Αν δεν με κάνει να κλάψω, να νιώσω νοσταλγία για τους χαρακτήρες, να θυμώσω, να γελάσω (ειδικά με τον Simon), να συγκινηθώ, να πονέσω και να δω αυτήν την επική σειρά, που είναι η αγαπημένη μου εφηβική σειρά (ya fantasy), να ολοκληρώνεται με έναν υπέροχο τρόπο να μην λένε την συγγραφέα Cassandra Clare. Πιστεύω σε αυτήν και πιστεύω πως μετά το τελευταίο βιβλίο, η σειρά αυτή θα χαραχτεί στην καρδιά μου ακόμα περισσότερο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου