Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

"Κουρδιστός άγγελος" της Κασσάντρα Κλέρ























Σύνοψη του βιβλίου "Κουρδιστός άγγελος"




Όταν η δεκαεξάχρονη Tessa Gray φτάνει στην Αγγλία κατά τη διάρκεια της βασιλείας της Βασίλισσας Βικτορίας, κάτι τρομακτικό την περιμένει στον Κόσμο του Σκότους του Λονδίνου, όπου βρικόλακες, μάγοι και άλλα υπερφυσικά πλάσματα τριγυρνούν στους φωτισμένους με λάμπες αερίου δρόμους. Κυνηγημένη και χωρίς φίλους, η Tessa βρίσκει καταφύγιο
στους Κυνηγούς των Σκιών, μια ομάδα πολεμιστών με αποστολή να απαλλάξουν τον κόσμο από τους δαίμονες. Καθώς βυθίζεται όλο και πιο πολύ στον κόσμο τους, γοητεύεται από δύο φίλους –και διχάζεται ανάμεσά τους– και γρήγορα συνειδητοποιεί ότι η αγάπη μπορεί να είναι η πιο επικίνδυνη μαγεία από όλες.




Προσωπική γνώμη:

Τελειότητα! Ξεκίνησε πολύ δυναμικά και έγινε από τις αγαπημένες μου εισαγωγές σε κόσμο/πρώτα βιβλία σε σειρά! Ήταν τόσο ωραίο και κολλητικό που το τελείωσα σε 2 μόνο μέρες παρά τις 450 περίπου σελίδες του. Απίθανη εισαγωγή στον shadowhunter κόσμο στην Αγγλία! Πολύ ''σκοτεινό'' και περιγραφή που σε ταξιδεύει και σε κάνει να φαντάζεσαι αυτά που περιγράφει η συγγραφέας. Οι χαρακτήρες είναι άπαιχτοι! Λάτρεψα τα πάντα σε αυτό το βιβλίο! Νομίζω πως αυτό το βιβλίο είναι από τα πιο καλογραμμένα της συγγραφέας. Όσοι θέλετε να ξεκινήσετε την σειρά δεν είναι ανάγκη να έχετε διαβάσει τα θανάσιμα  εργαλεία πρώτα.. Παρεμπιπτόντως θα κάνω και μία ανάρτηση σχετικά με το πως να ξεκινήσετε και με ποια σειρά από τις 2 πρώτα για να σας λυθεί η απορία όπου πολλοί έχουν ή είχαν πριν διαβάσουν τα βιβλία όπως και εγώ. Υπήρχαν επίσης πολλές αναφορές και μικρά αποσπάσματα από διάφορα βιβλία κυρίως από του Charles Dickens το Great Expectations και φυσικά αυτό το βιβλίο μπήκε στην λίστα με τα βιβλία που θέλω να διαβάσω...

Λίγα λόγια για τους 3 πρωταγωνιστές :
➧Theresa (Tessa) Gray : Πολύ δυναμικός χαρακτήρας και έγινε γρήγορα από τις πιο αγαπημένες μου χαρακτήρες βιβλίων. Αγαπά τα βιβλία και είναι πολύ γενναία και μου άρεσε πολύ ο τρόπος σκέψης της και η εξυπνάδα της σε ορισμένα σημεία.
➧William (Will) Herondale : Gentleman, γλυκός, ευγενικός, αξιοζήλευτος, ιδανικός και τέλειος σύζυγος κάθε γυναίκας. Τον συμπάθησα πάρα πολύ αν και μετά από ένα σημείο και μετά παίρνει λίγο την κάτω φόρα αλλά δικαιολογημένα διότι όπως μαθαίνουμε στο δεύτερο βιβλίο.................
➧James (Jem) Carstairs : Εξαιρετικός. Μου άρεσε ιδιαίτερα και έχοντας διαβάσει αυτή την σειρά πλέον έχω μία αδυναμία στο βιολί που μου την κόλλησε ο Jem 😅





ΤΑΙΝΙΑ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ TRAILER ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ :


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου