Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Miss Peregrine's home for peculiar Children movie review and discussion


Όταν ο Jacob ανακαλύπτει ενδείξεις για ένα μυστήριο που εκτείνεται σε διαφορετικούς κόσμους και χρόνους, βρίσκει το σπίτι τις Μις Πετρίτη για ιδιόμορφα παιδιά - Miss Peregrine's Home for Peculiar Children. Αλλά το μυστήριο και οι κίνδυνοι κλιμακώνονται, καθώς ο ίδιος αρχίζει να γνωρίζει περισσότερο τους ιδιαίτερους αυτούς κατοίκους και μαθαίνει για τις ειδικές δυνάμεις τους.

 Η ταινία είναι του Tim Burton οπότε λογικό είναι να έγινε τόσο επιτυχημένη και φανταστική!! Δεν έχω διαβάσει τα βιβλία αν και θέλω πολύ αλλά η ταινία με μάγεψε και με έκανε να θέλω να διαβάσω τα βιβλία ακόμα περισσότερο για να μάθω τι γίνεται και στην συνέχεια.. Τα βιβλία είναι και η αγαπημένη σειρά βιβλίων του Jessethereader από το booktube. Ελπίζω φέτος ή του χρόνου τουλάχιστον να τα ξεκινήσω και εγώ... Δεν ξέρω αν βγάλουν και δεύτερη ταινία πάντως πολύ θα το ήθελα... Ειδικά τώρα που μιλάμε για τον Tim Burton. Είναι εξαιρετικός και έχει βγάλει πολύ τέλειες ταινίες όπως την Coraline και το Batman Returns. Την συστήνω σε όλους ειδικά σε αυτούς που είναι φαν της φαντασίας και της λίγο δράσης.. Όσοι είναι σαν και εμένα που λατρεύουν το the hunger games, divergent, the host, the maze runner, twilight, Percy Jackson, Harry Potter και άλλες τέτοιες ταινίες πιστεύω πως θα λατρέψετε και αυτήν! 

 Εδώ είναι μία εικόνα με την τριλογία της σειράς, 4 φωτογραφίες και το πρόσθετο βιβλίο της σειράς. Επίσης ο συγγραφέας έχει ανακοινώσει ότι θα βγει νέα σειρά που θα είναι σαν συνέχεια από το miss Peregrine's home for peculiar children.





Trailer ταινίας:




4 σχόλια:

  1. Σε εμενα παλι συμβαινει το αντιθετο:εχω διαβασει το πρωτο βιβλιο(μονο δυστυχως)αλλα δεν εχω δει (ακομη)την ταινια.Καθε φορα που διαβαζω ομως μια κριτικη θελω ολο και περισσοτερο να την δω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πρέπει να την δεις! Τα σπάει η ταινία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο καλύτερη μπορεί να γίνει η ημέρα μου? Συνέχεια της σειράς? God, τι ευτυχία.. Θα συμφωνύσω απόλυτα μαζί σου: ο Tim Burton είναι ένας από τους καλύτερους, και η ταινία ήταν υπέροχη.. Μπράβο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια συγγνώμη για την μεγάλη καθυστέρηση... Φυσικά και είναι από τους καλύτερους ο Tim Burton και η ταινία τέλεια!!

      Διαγραφή