Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Trailer ταινίας "It"


Γεια σας αγαπητοί επισκέπτες και συγνώμη για την μεγάλη καθυστέρηση... Έχω να δημοσιεύσω 1 μήνα και λυπάμαι. Είχε χαλάσει το laptop μου, δεν είχα διάθεση και τέτοια. Είπα να σας κάνω μία ανάρτηση σχετικά με το καινούργιο trailer από την ταινία "It" που είναι βασισμένη
στο πασίγνωστο βιβλίο με ελληνική μετάφραση "Το αυτό" του Stephen King. Η ταινία θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους στην Αμερική στις 8 Σεπτεμβρίου 2017.


Η ιστορία τρόμου του «It» ακολουθεί μία ομάδα παιδιών που αποκαλείται «Losers Club» (το κλαμπ των αποτυχημένων, δηλαδή), και έρχεται αντιμέτωπη με ένα πλάσμα που λέγεται «Αυτό», το οποίο τρέφεται από μικρά παιδιά και η αγαπημένη «μορφή» που παίρνει προκειμένου να τα πλησιάσει είναι ο γνωστός-σαδιστής κλόουν «Pennywise». Όταν το πλάσμα ξανάρχεται στην επιφάνεια, τα παιδιά καλούνται να ανασυνταχθούν, αυτή τη φορά σαν ενήλικες, χωρίς ωστόσο να θυμούνται τίποτα.

Trailer ταινίας:

Εγώ πάντως τρόμαξα λίγο στο trailer. Δεν ξέρω για εσάς. Θα δω την ταινία με τον κολλητό μου. Πείτε μου την γνώμη σας, αν σας άρεσε το trailer και αν δείτε την ταινία. Και αν την δείτε μόνοι ή με παρέα... :D


Περισσότερες δημοσιεύσεις αυτή την βδομάδα! Stay tuned! :)









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου