Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

April favorites



Πάει και ο Απρίλιος! Για εμένα ήταν ο καλύτερος μήνας επειδή διάβασα πολλά βιβλία. Δυστυχώς τον Μάιο ξεκινάνε και οι εξετάσεις αλλά θα αντέξουμε. Υπομονή.






Αγαπημένο βιβλίο του Φεβρουαρίου : a series of unfortunate events series του Lemony Snicket


Βασικά αυτό δεν είναι βιβλίο. Είναι σειρά βιβλίων. Διάβασα τα 10 από τα 13 βιβλία και τα λάτρεψα όλα αφάνταστα εκτός από το 4ο νομίζω γιατί ήταν λίγο βαρετό. Είναι πραγματικά μικρά βιβλία και πολύ τέλεια! Σας τα συνιστώ. Έχει βγει και ταινία και πρόσφατα σειρά που είναι απίθανη στο netflix.


⤘Αγαπημένο τραγούδι του Απριλίου : Quit του Cashmere Cat ft Ariana Grande


Όπως ξέρετε ή πιθανότατα δεν ξέρετε λατρεύω της Ariana Grande. Είναι η αγαπημένη μου τραγουδίστρια. Την πρώτη φορά που το άκουσα το τραγούδι δεν μου άρεσε πολύ. Την δεύτερη φορά μου άρεσε λίγο. Με την τρίτη κόλλησα. Τώρα το ακούω κάθε μέρα από 20 φορές :D.
Fun fact : το βίντεο γυρίστηκε με κινητό :)


Αγαπημένη σειρά του Απριλίου : 13 reason why

Τον Απρίλιο δεν είδα καμία ταινία... Είδα μόνο το μισό beauty and the beast. Δυστυχώς δεν ξετρελάθηκα και την σταμάτησα. Θα την συνεχίσω όποτε έχω όρεξη. (μετά από κάνα χρόνο ξέρω γω..) Σειρές είδα το 13 reasons why, το a series of unfortunate events και τα νέα επεισόδια του 7ου κύκλου από το pretty little liars. Μπορούσα να βάλω πολύ άνετα το pretty little liars στην θέση του pretty little liars καθώς η νέα σεζόν με έχει ενθουσιάσει αφάνταστα και έγινε πιθανότατα η αγαπημένη μου σειρά. Αλλά προφανώς δεν το έκανα γιατί ήθελα να βάλω μία σειρά που ξεκίνησα πρόσφατα. Έχει γίνει χαμός με το 13 reasons why και έγινε η σειρά με την πιο μεγάλη τηλεθέαση στο netflix!



⥋Αγαπημένα νέα του Απριλίου :


 Βγήκε τίτλος για το 6ο βιβλίο στην σειρά Throne of glass της Sarah J Maas. Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει την σειρά ακόμα και νιώθω απαίσια και θα επανορθώσω το καλοκαίρι που θα έχω και άφθονο χρόνο για να διαβάσω αυτή την μεγάλη σειρά.



Παρέμβαση από το μέλλον! Βγήκε το νέο βιβλίο από την άλλη σειρά της Sarah J Maas!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου