Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Birthday haul


Γεια σας αγαπητοί επισκέπτες! Συγγνώμη που δεν δημοσίευσα πολλά τον Απρίλιο! Χριστός Ανέστη για το Πάσχα.. Είχα γενέθλια τον Απρίλιο και αποφάσισα να μοιραστώ τα δώρα (βιβλία) που μου αγόρασαν οι φίλοι μου. Είναι μόνο 4... Μου πήραν και κάποιοι άλλοι αλλά δεν θα σας τα δείξω επειδή είναι κολόνιες και υπάρχουν και κάνα 2 που δεν μου έδωσαν ακόμα (γιατί δεν ήρθαν τα βιβλία...)





1) Σε ευχαριστώ πολύ για το Lady Midnight Βάσω! Ανυπομονώ να το διαβάσω καθώς έχω ακούσει πως είναι το καλύτερο βιβλίο της συγγραφέας και το εξώφυλλο είναι ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ και μπορώ να το θεωρήσω και το αγαπημένο μου!




2) Σε ευχαριστώ πολύ Χρήστο για το δώρο σου!





3) Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη! Αν και απορώ που βρήκες αυτό το βιβλίο στα ελληνικά.. Ο εκδοτικός οίκος έχει κλείσει και είναι ένα σπάνιο βιβλίο στην Ελλάδα πλέον.






4) Σε ευχαριστώ πολύ εαυτέ μου :) Η Μάρθα έλειπε. Δεν πειράζει.. 











Επίσης παρήγγειλα από τα public τα 3 βιβλία των hunger games επειδή έχει εκπτώσεις και γιατί είχα γενέθλια. (δικαιολογία)




2 σχόλια:

  1. Και γω παιρνω βιβλια στα γενεθλια μου στον εαυτο μου(τι καταντια)επομενως αυτη τη δικαιολογια την χρησιμοποιουμε ολοι μην νομιζεις😂Επισης ζηλευω το "Το Τεστ"αφανταστα!!Τυχερε😵😁καλοδιαβαστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλοι το κάνουμε αυτό!! Και εγώ απορώ πως βρήκε η φίλη μου το τέστ αφού έχει κλείσει ο εκδοτικός οίκος...

      Διαγραφή