Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

To-Be-Read Tag

γεια σας αγαπητοί επισκέπτες! Δεύτερη δημοσίευση σήμερα! WOW!! :)
Θα σας κάνω ένα tag που μου φάνηκε πολύ ωραίο και είναι και μικρό (Επιτέλους γιατί τα 2 ή 3 tags που έκανα ήταν μεγάλα...)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1. How do you keep track of your TBR pile? - πως παρακολουθείτε το tbr σας? (τραγική μετάφραση το ξέρω... :D)

χρησιμοποιώ το goodreads! Πάλι καλά που υπάρχει αυτό και έχει σώσει ζωές βιβλιοφάγων!





2. A Book That’s Been On Your TBR List The Longest - ένα βιβλίο που είναι στο tbr σου τον περισσότερο καιρό 

το goodreads μου λέει το red queen αλλά εγώ θυμάμαι την σειρά heroes of olympus.




3. A Book You Recently Added To Your TBR - ένα βιβλίο που πρόσθεσες πρόσφατα στο tbr σου

The Complete Grimm's Fairy Tales



4. A Book In Your TBR Strictly Because of Its Beautiful Cover - ένα βιβλίο που πρόσθεσες στο tbr σου λόγω του όμορφου εξωφύλλου του














5. A Book On Your TBR That You Never Plan on Reading - ένα βιβλίο στο tbr σου που δεν σκοπεύεις να διαβάσεις ποτέ




αρκετά βιβλία να πω την αλήθεια αλλά στην κορυφή νομίζω πως είναι το outlander.. Είναι ιστορική λογοτεχνία που για εμένα είναι βαρετή και για αυτή την απαίσια εμπειρία με αυτό το είδος βιβλίων φταίει το all the light we cannot see.










6. An Unpublished Book on Your TBR That You’re Excited For - ένα βιβλίο στο tbr σου που δεν έχει ακόμα εκδοθεί και είσαι ενθουσιασμένος

Δεν έχω ζωγραφίσει ποτέ σε τέτοιου είδους βιβλίων και θα ήθελα πολύ! Επίσης είναι με τον Percy Jackson!




7. A Book On Your TBR That Basically Everyone’s Read But You - ένα βιβλίο στο tbr σου που έχουν διαβάσει όλοι εκτός από εσένα
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ!! Αλλά θα πω τον Harry Potter,throne of glass και a court of thorns and roses! :((((((








8. A Book On Your TBR That Everyone Recommends To You - ένα βιβλίο στο tbr σου που όλοι σου προτείνουν

Throne of glass, acourt of thorns and roses, harry potter, the lunar chronicles, vampire academy, legend...... και άλλα πολλά



9. A Book On Your TBR That You’re Dying To Read - ένα βιβλίο στο tbr σου που πεθαίνεις να διαβάσεις
twilight,heroes of olympus,red queen,throne of glass και a court of thorns and roses!!!!




10. How many books are on your Goodreads TBR shelf? - πόσα βιβλία είναι στο ράφι tbr του goodreads σου?

323.... (τα περισσότερα είναι τα πρώτα βιβλία σειρών. Αλλιώς είναι πάνω από 600...)







Κάνω tag την Στέλλα από το blog http://koitatinousia.blogspot.gr/


2 σχόλια:

  1. Τιμή μου, τιμή μου, ελπίζω να βρω τον χρόνο. Και επίσης, ελπίζω αυτό να γίνει σύντομα... Μπράβο σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω :) θα ηταν χαρα μου να το εκανες και εσυ το tag οποτε μπορουσες!

      Διαγραφή