Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

favorite songs of May


Γεια σας αγαπητοί επισκέπτες! Σήμερα με μία δεύτερη δημοσίευση θα σας μιλήσω για τα αγαπημένα τραγούδια του Μαΐου! Τα τραγούδια δεν είναι από το πιο αγαπημένο ως το λίγο αγαπημένο. Είναι με τυχαία σειρά. Ίσως τα πρώτα είναι και λίγο πιο αγαπημένα γιαυτό τα έβαλα και πιο πάνω αλλά και πάλι..☺




Πραγματικά η Ariana (εκτός από αγαπημένη μου τραγουδίστρια 💖) είναι μια από τις πιο ταλαντούχες τραγουδίστριες της δεκαετίας αυτής και αυτό είναι δεδομένο! Αυτό το τραγούδι δεν είναι δικό της αλλά το τραγούδησε στην συναυλία της (one love Manchester) και πραγματικά το έσκισε. Έβαλε συναίσθημα και αναδεικνύει την υπέροχη φωνή της και τα απίθανα vocals που έχει. Επίσης για όσους δεν ξέρουν τα λεφτά όλα από τα εισιτήρια της συναυλίας και τις αγορές των ρούχων δωρήθηκαν στις οικογένειες που έχασαν αγαπημένα τους πρόσωπα κατά την περίοδο της τρομοκρατικής επίθεσης στο Manchester.


Τρελαίνομαι με αυτό το τραγούδι! Γενικά με την Camila Cabello! Απλά μοναδικό και με συναίσθημα.


H Halsey φέτος έγινε μία από τις αγαπημένες μου τραγουδίστριες! Έχει εξαιρετική φωνή και μουσική! Πριν λίγες μέρες έβγαλε και τα 12 τραγούδια της από το νέο της άλμπουμ. Όλα μου άρεσαν αλλά είναι πολλά οπότε έβαλα 1 από το άλμπουμ και 2 που έβγαλε εκτός του άλμπουμ της.


H Miley Cyrus είναι μοναδική. Την λάτρευα από πάντα.


Κομματάρα! Ποτέ δεν ήμουν φαν του Harry Styles αλλά αυτό είναι αριστούργημα.




Bebe = babe


Λατρεμένη Selena Gomez!


Προτελευταίο είναι της Demi Lovato που με μαγεύει!


Ελληνικό! Και όμως. Δεν ακούω πολύ ελληνικά αλλά αυτό είναι τέλειο. Έχει γίνει χαμός με αυτό από τότε που βγήκε.


Αυτό ήταν όλο! Ελπίζω να σας άρεσε! Πείτε μου στα σχόλια αν έχετε ακούσει αυτά τα τραγούδια και αν σας άρεσαν! Νέα ανάρτηση (κριτική βιβλίου) σύντομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου