Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Summer book tag


Γεια σας αγαπητοί επισκέπτες! Επιτέλους τελείωσαν τα σχολεία!! Ώρα για θάλασσα και διάβασμα... Σήμερα θα σας κάνω ένα tag. Το ξέρω ότι τώρα τελευταία έχω πωρωθεί με τα tags και υπόσχομαι πως μετά από αυτήν εδώ την δημοσίευση θα κάνω κάτι άλλο.


🦐🐚🐚💧💦🐠🍦🍒🛶⚓👡👙🕶👒


Ερωτήσεις :


1)What book cover makes you think of summer? - Ποιο εξώφυλλο σου θυμίζει καλοκαίρι?

τα περισσότερα βιβλία της Morgan Matson. Δεν έχω διαβάσει κανένα από αυτήν αλλά έχω ακούσει πολύ ωραία λόγια και θέλω πολύ! 

Φωτεινά χρώματα, παγωτά, κοντά ρούχα...
 Καλοκαιριάτικα οπωσδήποτε. Θέλω να τα διαβάσω ειδικά τα 2 τελευταία βιβλία!



2)What book has brightened your day? - Ποιο βιβλίο σου έχει κάνει "φωτεινή" την μέρα σου?

Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει κανένα καλοκαιρινό contemporary/fiction. Μόνο φαντασία σε περίοδο καλοκαιριού. Δεν ξέρω ποιο να πω...



3)Name a book with yellow on it. - ονόμασε ένα βιβλίο με κίτρινο πάνω στο εξώφυλλο


Τα λόγια είναι περιττά 😂😅💖



4)What is your favorite summer beach? - ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο να διαβάζεις το καλοκαίρι στην παραλία?

Δεν έχω κανένα. Πάντως πέρσι στην παραλία διάβαζα το city of ashes της Cassandra Clare.
🤣🤣🏝🏖



5)What book has left you with a bad ending?  - ποιο βιβλίο σε άφησε με κακό τέλος?

Αυτή την ερώτηση δεν την βρίσκω και πολύ καλοκαιρινή. Πιο πολύ γενική παρά καλοκαιρινή είναι αλλά θα απαντήσω με ένα βιβλίο που διάβασα το καλοκαίρι. Είναι η απέραντη θάλασσα. Βασικά όλο το βιβλίο είναι απαίσιο και όχι μόνο το τέλος αλλά όλα τα βιβλία που έχω διαβάσει το καλοκαίρι έχουν καλό τέλος από όσο θυμάμαι.




6)What book gave you the happiest feeling when it ended? - ποιο βιβλίο σου έδωσε το πιο χαρούμενο συναίσθημα όταν τελείωσε?

Και αυτή η ερώτηση είναι παρόμοια με την πάνω και θα πω πάλι καλοκαιρινό βιβλίο. Αλλά δεν ξέρω ποιο να πω... Με ενθουσίασαν απίστευτα οι 2 τελευταίες από την πόλη της στάχτης. Θα πω αυτό γιατί δεν μου έρχεται άλλο.


7)What book cover reminds you of a sunset? - ποιο βιβλίο σου θυμίζει ηλιοβασίλεμα?

κανένα??
😑



8)What is one book series you hope to read this summer? - ποια σειρά/σειρές ελπίζεις να διαβάσεις το καλοκαίρι?

3 σειρές!

Περιμένω εδώ και χρόνια για αυτή την σειρά :P

 έχω διαβάσει ήδη το πρώτο βιβλίο αυτή την βδομάδα :)
 τρελαίνομαι να τα διαβάσω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



😂😂😂

Κάνω tag όλους όσους θέλουν να κάνουν αυτό το tag!



Μόνο εγώ θέλω να βουτήξω αμέσως τώρα εδώ μέσα?? Υπομονή.. Σε λίγες μέρες θάλασσα.. Εγώ θα πάω τον Ιούλιο στην Αθήνα. Εσείς? Πείτε μου στα σχόλια!
Καλό κολύμπι!🏊🏊 


Καλό καλοκαίρι!🍉🍉🍉

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες επιλογές. Θέλω και εγώ πολύ να διαβασω το Heroes Of Olympus.. Νομίζω πως έχεις ξεχάσει μια λέξη στην ερώτηση 4. Η βιβλιοθήκη μου υστερεί σε κίτρινα βιβλία, με βοήθησες πολύ λοιπόν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχιχι. χαιρομαι. θα το κοιταξω στην ερωτηση 4. Ευχαριστω για την πληροφορια :D

      Διαγραφή