Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

FAVORITE SONGS OF NOVEMBER





Προτού αναφέρω τα αγαπημένα τραγούδια του Νοεμβρίου, είμαι υποχρεωμένος να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη για την μεγάλη απουσία μου που διήρκεσε 6 μήνες. Το Καλοκαίρι τεμπέλιασα πολύ και ήμουν αρκετό καιρό διακοπές και από τον Σεπτέμβριο ως τώρα είχα αρκετό διάβασμα καθώς και άγχος λόγω διαγωνισμάτων και διαβάσματος. Σχεδόν τελειώσαμε τα διαγωνίσματα και βρήκα χρόνο να δημοσιεύσω και εγώ κάτι επιτέλους σε αυτό το blog.


Ας μην πολυλογούμε λοιπόν και ας πάμε κατευθείαν στο θέμα μας! Τα αγαπημένα τραγούδια του Νοεμβρίου όπως λέει και ο τίτλος.



1)Taylor Swift - Look What You Made Me Do

"I don't trust nobody and nobody trust me"



2)Ariana Grande - Santa Tell Me 




3)Camila Cabello - Havana

"Havana ou na na"



4)Selena Gomez - Wolves

"In your eyes there's a heavy blue. One to love and One to lose"





AND FINALLY, THE LAST ONE........ GOES TO......









.....ARE YOU READY FOR IT?











5)Luis Fonsi, Demi Lovato - Echame La Culpa






~THE END~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου