Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

"Το ημερολόγιο ενός σπασίκλα 2: Ο Ρόντρικ δεν παίζεται" (βιβλίο 2ο) του Jeff Kinney



Σύνοψη του βιβλίου "Το ημερολόγιο ενός σπασίκλα 2: Ο Ρόντρικ δεν παίζεται"

Ό,τι κι αν κάνετε, μη ρωτήσετε ποτέ τον Γκρεγκ Χέφλι πώς πέρασε τις καλοκαιρινές διακοπές, γιατί δε θέλει με τίποτα να μιλάει γι' αυτό. Τώρα που ξεκινάει η νέα σχολική χρονιά, ο Γκρεγκ θέλει να αφήσει πίσω του τους τελευταίους τρεις μήνες... ή μάλλον ένα συγκεκριμένο συμβάν. Δυστυχώς, όμως για εκείνον, ο μεγαλύτερος αδερφός του, ο Ρόντρικ, ξέρει τα πάντα για το συμβάν που θέλει να αποσιωπήσει ο Γκρεγκ. Αλλά τα μυστικά έχουν τον τρόπο να βγαίνουν κάποτε στη φόρα... ειδικά όταν μπαίνει στη μέση ένα συγκεκριμένο ημερολόγιο.












Προσωπική γνώμη:

Όπως και το πρώτο βιβλίο της σειράς που είναι ξεκαρδιστικό έτσι είναι και αυτό... Ο Γκρέγκ είναι από τους αγαπημένους μου φανταστικούς χαρακτήρες που έχω διαβάσει γιατί με κάνει να γελάω και γιατί μοιάζουμε σε πολλά πράγματα...



Trailer ταινίας:


                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου