Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

"Γυάλινη πόλη" της Κασσάντρα Κλέρ








Σύνοψη του βιβλίου "Πόλη της στάχτης"




Καθώς η Κλέρι ανακαλύπτει όλο και περισσότερα πράγματα για το παρελθόν της οικογένειάς της, αποκτά έναν αναπάντεχο σύμμαχο στο πρόσωπο του μυστηριώδη Κυνηγού,
Σεμπάστιαν. Με τον Βάλενταϊν να συγκεντρώνει τις δυνάμεις του για να καταστρέψει όλους τους Κυνηγούς των Σκιών για πάντα, η μόνη ελπίδα των Κυνηγών για να τον νικήσουν είναι να συνεργαστούν με τους αιώνιους εχθρούς τους. Αλλά μπορούν τα Πλάσματα του Σκότους και οι Κυνηγοί των Σκιών να παραμερίσουν την έχθρα τους και να πολεμήσουν πλάι-πλάι; Και ενώ ο Τζέις συνειδητοποιεί πόσα πράγματα είναι τελικά διατεθειμένος να θυσιάσει για την Κλέρι, θα μπορέσει άραγε εκείνη να τιθασεύσει τις καινούριες της δυνάμεις προκειμένου να σωθεί η Γυάλινη Πόλη, όποιο κι αν είναι το τίμημα;
Η αγάπη είναι μια θανάσιμη δύναμη και τα μυστικά του παρελθόντος αποδεικνύονται εξίσου φονικά, καθώς η Κλέρι και ο Τζέις έρχονται αντιμέτωποι με τον Βάλενταϊν στο τρίτο βιβλίο της επιτυχημένης σειράς Θανάσιμα Εργαλεία. 



Προσωπική γνώμη:

Wow!5/5 απίθανο! Το καλύτερο βιβλίο μέχρι στιγμής... Το διάβαζα και έβλεπα μπροστά μου τα γεγονότα.. Δεν υπήρχαν καθόλου αρνητικά σημεία φυσικά. Έχω καταλάβει και κάτι από τον τρόπο γραφής της Cassandra Clare που μου αρέσει πολύ. Ξεκινάει ομαλά και σχετικά αργά και στις τελευταίες 150-200 σελίδες τα δίνει όλα. Μυστικά, θάνατοι, αποκαλύψεις....
Λάτρεψα αφάνταστα την περιοχή όπου διαδραματίζονταν το περισσότερο βιβλίο (Αλικάντε) και τους νέους χαρακτήρες (δε λέω ονόματα 😇😇).  Τα γεγονότα κυλούσαν πολύ γρήγορα και εδώ είδαμε το τι είναι ικανή να κάνει η Clary. Πολλά plot twists και στο τέλος μόνο που δεν έκλαψα από την τρομάρα μου για κάτι που έγινε. Επίσης πάλι κοντά στο τέλος έγινε κάτι που νομίζω πως ανακούφισε τον κάθε αναγνώστη της σειράς.





Πατήστε το λίνκ για να διαβάσετε ένα δείγμα 15 σελίδων από το βιβλίο :
http://issuu.com/platypuspublications/docs/mortalinstuments-cityofglass-part/1?e=0




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου