Ετικέτες

Καλωσορίσατε στο blog μου αγαπητοί επισκέπτες! Coming soon : κριτικές βιβλίων που έχω διαβάσει, a series of unfortunate events βιβλία και σειρά review/recommendation
Έχω goodreads :
TasosBananasBOOKS
(Στείλτε αίτημα φιλίας και θα δεχτώ!)

Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

"Το ημερολόγιο ενός σπασίκλα 6: Μέρες πανικού" (βιβλίο 6ο) του Jeff Kinney


Σύνοψη του βιβλίου "Το ημερολόγιο ενός σπασίκλα 6: Μέρες πανικού"



Ο Γκρεγκ Χέφλι έχει μπλέξει άσχημα. Κάποιος έχει προκαλέσει ζημιές στο σχολείο και ο Γκρεγκ είναι ο βασικός ύποπτος. Όλως περιέργως, όμως, είναι αθώος. Ή κάπως αθώος… Και ξαφνικά, μια χιονοθύελλα χτυπά την πόλη τους και η οικογένεια Χέφλι κλείνεται μέσα στο σπίτι. Ο Γκρεγκ ξέρει ότι όταν το χιόνι λιώσει
θα πρέπει να αντιμετωπίσει τις συνέπειες των πράξεών του αλλά δεν μπορεί να μη σκέφτεται μήπως η τιμωρία είναι προτιμότερη από το να είναι στο σπίτι με τους δικούς του…

Προσωπική γνώμη:
Το αγαπημένο μου σε αυτήν τη σειρά ! Το έχω διαβάσει τουλάχιστον 4 φορές και θα το ξαναδιαβάσω. Έχει τόσο ωραίες σκηνές μέσα που θέλω να τις διαβάζω ξανά και ξανά. Απλά απίθανο!Αστείο όπως πάντα και ευχάριστο!

ΤΑΙΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου